Kasvuminutite 41. saate keskmes on tootejuhtimine. Andresel on külas kogenud digiteenuste tootejuht Urmo Keskel. Urmo on aidanud üles ehitada teenuseid sellistes ettevõtetes nagu Textmagic ja SK ID Solutions ning osalenud ka Eesti e-hääletuse süsteemi arendamisel.
Tänases saates:
-
Jagab Urmo oma teekonda tootejuhiks saamisel, rääkides oma suurimatest õnnestumistest ja õppetundidest.
-
Arutame läbi Product Led Growth (PLG) kontseptsiooni, uurides, kuidas see erineb traditsioonilistest turundus- ja kasvustrateegiatest ning millist rolli mängib selles UX disain.
-
Lisaks räägime Google'i disainsprintide kasutamist teenusedisaini, UX'i ja ärianalüüsi edendamisel PLG strateegiates.
-
Räägime ka agiilsete metoodikate, nagu disainsprintide, tähtsusest ja nende mõjust tootearendusele.
-
Lõpetuseks heidame pilgu tootejuhtimise tulevikku, mida toob tehnoloogia ja tehisintellekti areng.
-
Ning jagame ka praktilisi nõuandeid ettevõtetele ja tootejuhtidele, kes soovivad edukalt rakendada PLG ja muid agiilseid tootearenduse strateegiaid.
Urmo jagab saates ka soovitusi lugemiseks:
Raamat 👉 Product-Led Growth: How to Build a Product That Sells Itself Autor: Wes Bush
Paar head blogi👇
https://openviewpartners.com/product-led-growth/
KoThinker Mastermind platvormi ja uute gruppide info leiab 👉 https://kothinker.com