Kas sinu kasutajad on segaduses ja UX protsess venib?
Kui tunned vahel, et:
-
Sinu digiteenuse või toote kasutamine tekitab klientidele segadust.
-
Kliendirahulolu ei kasva, kuigi toode tundub tehniliselt hea.
-
Keeruline on otsustada, millised funktsioonaalsused on prioriteetsemad.
-
Kasutajakogemuse (UX) disainiprotsess venib ja ei too soovitud tulemusi.
Kui mõni neist tundub tuttav, võib sinu tiimil olla abi AI tööriistade abil UX disaini oskuste arendamisest.
AI tööriistad aitavad luua kasutajasõbralike lahendusi kiirelt ja tõhusalt
Täna ei tähenda UX-disain enam kuude kaupa käsitööd. Edukad toote- ja teenusetiimid on AI tööriistad juba oma igapäevatöösse integreerinud, et teha paremaid otsuseid kiiremini.
AI tööriistad aitavad:
-
Analüüsida kiirelt kasutajate tagasisidet ja intervjuusid.
-
Luua ja testida prototüüpe tööriistades nagu Figma AI, Bolt.new ja Copilot.
-
Visualiseerida ideid varajases faasis, et vältida hiliseid ümbertegemisi.
-
Automatiseerida testimist ja saada kiiret tagasisidet.
-
Vähendada ebaoluliste funktsioonide arendusega seotud kulusid.
Tulemuseks on kasutajasõbralikumad teenused, kiirem arendusprotsess ja selgem fookus sellele, mis kliendile tegelikult väärtust loob.

Koolituse teemad
Koolituse täpsema sisu ja formaadi kohandame vastavalt sinu organistsiooni ja tiimi vajadustele. Alljärgnevad teemad katavad peamised oskused ja teadmised, millele koolitus keskendub:
Mis on UX-disain ja miks see on oluline?
-
Disaini olemus ja olulisus? UI ja UX disaini vahe?
-
Kasutajakogemuse disain kui äritulemuste mõjutaja?
-
AI (tehisaru) abil disainimise põhimõtted
Ideede genereerimine ja prototüüpimine
-
Prototüüpide loomine tööriistadega nagu Figma, Bolt.new, Uizard, Axure
-
Kuidas AI abil ideid kiirendada ja visuaalselt testida
-
Praktilised harjutused prototüüpimise töövoo mõistmiseks
Kasutajate vajaduste mõistmine ja testimine
-
Kuidas analüüsida kasutajaintervjuusid AI abil
-
Tagasiside struktureerimine ja mustrite leidmine
-
AI agendid ja tööriistad kasutajauuringute toetamiseks
-
Testimise praktiline läbiviimine
UX strateegia ja disainisprindid
-
UX fookuse seadmine ja äri eesmärkidega sidumine
-
Disainisprindid ja nende rakendamine koos AI toega
-
UX kui osa tootearendusstrateegiast
Tegu on praktilise koolitusega, kus teoreetiline osa on seotud praktikaga. Koolitus sobib nii ühtse tiimina töötavale meeskonnale, kui ka osalejatele erinevatest tiimidest.
Koolituse info

Koolitus on mõeldud digiteenuste arendajatele, toote- ja teenusejuhtidele, analüütikutele ja teistele, kes soovivad oma arendusprotsessi AI abil kasutajakesksemaks ja tõhusamaks muuta.
Aeg: kokkuleppel pool päeva 1 päev või 2 päeva.
Asukoht: kokkuleppel tellijaga erinevad võimalused.
Formaat: praktiline koolitus, kus osalejad õpivad tööriistu läbi reaalse praktika. Kasutame arvuteid, kas oma sülearvutit või koolitaja seadmeid (kokkuleppel).
Osalejate arv ja grupi suurus vastavalt kokkuleppele.
Koolituse hinnas:
-
Digitaalsed koolitusmaterjalid: olulisemad teemad, tööriistade ülevaated ja harjutused
-
Soovi korral jätkusessioon (virtuaalselt, ca 1 kuu pärast), et toetada õpitu rakendamist ja kogemuste vahetust
Koolitaja
Andres on kogenud IT koolitaja ja sertifitseeritud fasiliteerija ning UX disainer, kes on pälvis aastal 2020 ka Äripäeva IT-koolituse aasta koolitaja tiitli.
Lisaks on Andres ka Kasvuminutid podcasti saatejuht.
Andres on viinud läbi üle 150 töötoa, Google disainisprindi ning avaliku- ja sisekoolituse, aidates organisatsioonidel lahendada keerukaid väljakutseid disainmõtlemise ja AI kesksete tööprotsesside korralduse kaudu. . Enne Futuristi loomist 2018. aastal töötas Andres UX disainerina Tietos ning Balti toote- ja müügijuhina Toyota ja Lexuses.
Meie kogemus




