top of page
Search

Kuidas suurendada oma strateegiapäeva mõju?
Strateegiapäev ei ole üks päev, see on protsess. Loe, kuidas eeltöö, teadlik juhtimine ja järgnevad sammud muudavad strateegiapäeva päriselt mõjusaks.
Tiina Hiller
Apr 115 min read

Kuidas saada hakkama "segajatega" oma koosolekul?
Avasta 5 koosoleku "segaja" tüüpi ja praktilised nõuanded, kuidas nendega tõhusalt hakkama saada.
Tiina Hiller
Dec 19, 20245 min read

Kas sinu koosolekud loovad väärtust või kulutavad raha?
Koosolekud on saanud meie tööpäevade lahutamatuks osaks. Need peaksid olema kohaks, kus ideed sünnivad, probleemid lahenevad ja tiimid...
Tiina Hiller
Dec 6, 20243 min read

Kas sinu digitoode läbiks täna ülevaatuse?
Kas sinu digiteenus vastab kasutajate ootustele? UX audit aitab avastada nähtamatuid kitsaskohti. parandada kasutajate kogemust.
Andres Kostiv
Nov 21, 20245 min read

Praktiline juhend strateegiapäeva edukaks läbiviimiseks
Praktilised soovitused, kuidas planeerida ja läbiviia strateegiapäeva oma meeskonnale.
Tiina Hiller
Aug 2, 20246 min read

Digitoodete turuletoomine ja ebaõnnestumise kõrge hind
Miks juhtub nii, et toote või teenuse turule toomine ei ole esimese hooga väga hästi õnnestunud ja mida teha selleks, et õnnestuda?
Andres Kostiv
Jul 15, 20243 min read

Kuidas disainisprindi abil arendusi ja innovatsiooni kiirendada?
Kuidas kiirendada tootearendust ja innovatsiooni disainisprindi abiga. Jagame praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, millal sprinti kasutada.
Andres Kostiv
May 9, 20243 min read

Kuidas võimendada grupitarkust oma tiimis?
Avasta, kuidas võimendada grupitarkust ja tõhustada meeskonna koostööd.
Tiina Hiller
May 2, 20243 min read

Kuidas jõuda oma tiimiga seatud eesmärkideni?
Avasta, miks osad tiimid saavutavad oma eesmärke, aga teised takerduvad? Tutvu ka meie praktilise töötoa läbiviimise juhendiga.
Tiina Hiller
Jan 24, 20243 min read

Eduka ettevõtte avalik saladus - kiire innovatsioon
Uuri, kuidas edukad ettevõtted kiire innovatsiooniga oma äri kasvatavad ja milliseid praktikaid nad kasutavad.
Andres Kostiv
Nov 21, 20232 min read

Kuidas tõsta töötoa tulemuslikkust?
Töötoad on suurepärane innovatsiooni ja koostöövahend, kuid nende tulemuslikkus võib olla väga erinev. Kuidas tõsta töötoa tulemuslikkust?
Tiina Hiller
Oct 17, 20233 min read

Kuidas kiirendada riigi digiteenuste arendusi?
Miks riigi digiteenuste arendused venivad? Kuidas disainisprint aitab arendusprojekti hanke eelanalüüsi kvaliteeti ja kiirust parandada?
Andres Kostiv
Oct 5, 20233 min read

Grupidünaamika roll töötoa õnnestumisel
Ajal, kus innovatsioon võib saada sinu äri kasvumootoriks, on tulemuslik koosloome möödapääsmatu. Olgu selleks siis ajurünnak uue...
Tiina Hiller
Sep 20, 20233 min read

Miks on UX/UI disain ärikasvu jaoks hädavajalik
Avasta, miks kasutajakogemus (UX/UI) on sinuärikasvu salarelv. Kuidas see aitab kaasa müügile, tugevdab brändi ning loob konkurentsieelise.
Andres Kostiv
Sep 6, 20233 min read

Bestwine lugu: veinikeldrist edukaks e-poeks
2020. aasta oli suurte muutuste aasta kogu kaubandussektorile, andes hoogu e-äride kiirele kasvule. Ka seni aktiivselt personaalse...
Andres Kostiv
Aug 16, 20232 min read

Disainisprint MM Grupiga: Upgreati juhtum
Case studyt kuidas Futurist Eesti oli strateegia- ja disainisprindiga abiks Upgreatile +1 miljoni euro käibe ja 10x müükide kasvatamisel.
Andres Kostiv
Aug 2, 20232 min read

Kuidas pakkuda kõige personaalsemat serveriteenust ehk Zone.ee lugu
Futuristi tiim tuli 2021. aastal Zone.ee-le appi, et disainida parem ja mugavam iseteenindus. Lähemalt case study
Andres Kostiv
May 9, 20231 min read

Mis on disainisprint?
Disainisprint on töötubade formaat, mis aitab lahendada kriitilisi äriküsimusi kollektiivse disaini ja prototüüpide loomise meetodil.
Andres Kostiv
May 4, 20233 min read

Kümme profinippi töötoa modereerimiseks
Disainisprindi formaadi kasutamine tiimitöö koordineerimisel muutub iga päevaga aina populaarsemaks. Suuremate ajurünnakute puhul, nagu...
Andres Kostiv
Apr 20, 20233 min read

Strateegiline planeerimine OKR metoodikaga
OKR on inglisekeelne akronüüm ning tähistab eesmärke ja võtmetulemusi (Objectives and Key Results). Nime põhjal võiks arvata, et see metoodi
Andres Kostiv
Apr 13, 20233 min read
bottom of page