Meid usaldavad



Mis on Google disainisprint 2.0?
Google disainisprint 🚀 on 4-päevane protsess loomaks ning parendamaks kiirelt tooteid või teenuseid. Disainisprint on Google Ventures poolt arendatud probleemilahenduse metoodika, mis aitab muuta kuude pikkuse teenusedisaini, klienditeekonna ja UI/UX disaini analüüsi vaid mõnepäevaseks. Sprindi tulemuseks on realistlik lõppkasutajate peal valideeritud prototüüp, mis on sisendiks programmeerimisele ja usu meid - see toimib ka videokõnena.
ESMASPÄEV
Väljakutse defineerimine
Loome kogumi võimalikest lahendustest
Töötuba kogu tiimiga
TEISIPÄEV
Parimate lahenduste valimine
Loome piltloo abil teenuse prototüübi kavandi
Töötuba kogu tiimiga
KOLMAPÄEV
Futuristi meeskond teostab realistliku prototüübi
Kuni prototüüp valmib, värbame sobivad testkasutajad
NELJAPÄEV
Testimine prototüüpi lõppkasutajate peal
Teeme kokkuvõtte ja lepime kokku järgmised sammud
Disainisprintide kliendilood
Korduma kippivad küsimused
Mis ma disainisprindist saan?
Valmib päris prototüüp
Disainisprint pole niisama ajurünnak. Sprindi käigus valmib sinu teenusest realistlik prototüüp: uue veebi avaleht, mobiilivaade või uus oluline funktsioon.
Saad päris inimeste tagasisidet
Prototüüpi testitakse päris inimeste peal, kes on sinu teenuse sihtgrupp. See kogemus näitab sulle, kuidas sinu klient mõtleb, mida ta teeb, ja kuidas sinu teenust saaks talle veel sobivamaks arendada.
Palju uusi ideid
Disainisprindi käigus pannakse kõigi tiimiliikmete mõtted selgelt paberile. Lisaks nendele ideedele, mis nädala lõpuks prototüübiks saavad, saad sprindilt kaasa kuhjaga teisi häid ideid, mida hiljem ise teostama hakata.
Tugevam tiimitunne
Disainisprindid tugevdavad tiimi ühtsustunnet ning annavad kõigile osalejatele palju uut energiat.
Konkreetne tegevusplaan
Sprindi lõpuks saad algsele probleemipüstitusele päris konkreetsed vastused. Nende alusel on lihtne koostada edasine tegevuskava.

Futuristi disainisprinte viib läbi sertifikaadiga moderaator, mitmeaastase kogemusega töötubade juhendaja ning UI/UX ekspert Andres Kostiv.
Kui sinu tiim vajab abi teenuse kasutajakogemuse parendamisel või uue teenuse loomisel, võta ühendust ja küsi hinnapakkumist!
.png)


.png)








