Kas sinu teenus loob kliendile
piisavalt elamushetki?
Kas tunned vahel, et:
-
Teenuste arendus venib, sest puudub ühine arusaam, kust pihta hakata ja mis loob väärtust.
-
Kliendi ootused muutuvad kiiremini, kui teenus suudab järgi tulla.
-
AI tööriistade võimalused jäävad kasutamata, sest pole selgust, kuidas neid tõhusualt rakendada.
-
Teenus on küll toimiv, aga ei jäta kasutajatele meeldejäävat muljet ega loo elamushetki.
Kui mõni neist kõnetab teie tiimi, võib teil abi olla AI abil teenusedisaini oskuste arendamisest.
AI ja Stingray meetod aitab arendada teenuseid kiiremini ja targemalt
Teenusetiimid seisavad silmitsi aina keerukamate ootustega ja kiirete muutustega. AI tööriistad ning Stingray meetod aitab teha paremaid otsuseid, kaasata tiimi ja arendada teenuseid, mis loovad kliendile väärtust ja elamushetki.
AI toel teenusedisain aitab:
-
Kaardistada kiiremini teenuse puudujäägid ja klienditeekonna kitsaskohad.
-
Luua ideid ja prototüüpe AI tööriistade abil (nt ChatGPT, Copilot, Figma AI).
-
Disainida ja testida meeldejäävaid elamushetki, mis jäävad klientidele päriselt meelde.
-
Tõhustada koostööd ja lühendada aega ideest toimiva lahenduseni.
Tulemuseks on süsteemsem ja kiiremini liikumapanev teenusearendus, mille fookuses on see, mis loob kasutajale tõelist väärtust.

Koolituse teemad
Koolituse täpsema sisu ja formaadi kohandame vastavalt sinu organisatsiooni ja tiimi vajadustele. Alljärgnevad teemad katavad peamised oskused ja teadmised, millele koolitus keskendub:
Teenusedisain ja kliendikeskne mõtteviis
-
Teenusedisaini põhimõtted ja mõju äritulemustele
-
Kuidas AI aitab sihtrühma ja konteksti kiiremini analüüsida (trendid, andmestik, sihtrühma vajadused)
Kasutajate mõistmine ja vajaduste kaardistamine
-
Kliendiintervjuude ja -vaatluste läbiviimine, valupunktide tuvastamine ning persoonade loomine
-
AI abil klienditeekonna analüüs, mustrite leidmine ja kliendi emotsionaalne teekond
Ideede genereerimine ja teenusedisain
-
Ideede loomine ja lahenduste struktureerimine
-
AI toel ideede suunatud genereerimine, teenusekomponentide kaardistamine ja visualiseerimine (nt ChatGPT, Miro AI, Whimsical, Diagram)
Elamushetkede ja eristuva kogemuse loomine
-
Emotsionaalse mõju ja Elamushetkede ehk “wow”-hetkede disain AI abil.
-
Kuidas AI aitab simuleerida kliendi vaadet, tuua sisse uusi vaatenurki ja hinnata emotsionaalset mõju (nt Copilot, Lindy)
Prototüüpimine ja testimine
-
Teenuse ideede testimine ja valideerimine
-
Prototüüpide loomine ja tagasiside struktureerimine AI toel (nt Bolt.new, Figma AI, GPT põhised testistsenaariumid)
Tegu on praktilise koolitusega, kus teoreetiline osa on seotud praktiliste harjutustega. Koolitus sobib nii ühtse tiimina töötavale meeskonnale, kui ka osalejatele erinevatest tiimidest.
Koolituse info

Koolitus on mõeldud toote- ja teenusejuhtidele ja tiimiliikmetele kes soovivad oma teenuseid muuta AI abil tõhusamaks ning klientidele meeldejäävamaks.
Aeg: kokkuleppel pool päeva, 1 päev või muu sobiv formaat.
Asukoht: kokkuleppel tellijaga erinevad võimalused.
Formaat: praktiline koolitus-töötuba, kus osalejad õpivad tööriistu läbi reaalse praktika.
Keel: eesti või inglise keeles.
Osalejate arv ja grupi suurus vastavalt kokkuleppe.
Koolituse hinnas:
-
Digitaalsed koolitusmaterjalid: olulisemad teemad, tööriistade ülevaated ja harjutused.
-
Soovi korral jätkusessioon (virtuaalselt, ca 1 kuu pärast), et toetada õpitu rakendamist ja kogemuste vahetust.
Koolitaja
Andres on kogenud IT koolitaja ja sertifitseeritud fasiliteerija ning UX disainer, kes on pälvis aastal 2020 ka Äripäeva IT-koolituse aasta koolitaja tiitli.
Andres on viinud läbi üle 150 töötoa, Google disainisprindi ning avaliku- ja sisekoolituse, aidates organisatsioonidel lahendada keerukaid väljakutseid disainmõtlemise ja AI kesksete tööprotsesside korralduse kaudu. Enne Futuristi loomist 2018. aastal töötas Andres UX disainerina Tietos ning Balti toote- ja müügijuhina Toyota ja Lexuses, mis on andnud Andresele tellija mõistmise vaate.

