Koolitus: koosloome juhtimine 18.02.25 Tallinnas, vaata lähemalt siin lingil!
Kasvuamps: Miks on kriitiline oma digiteenuse kasutajaid testida?
Avasta kasutajakogemuse (UX) testimise saladused, meie värskes Kasvuampsu episoodis. Kui oled kunagi mõelnud, miks just hea UX on paljudele digitoodete ja teenuste edu võtmeks või mida kujutab endast UX testimine? Siis on see lühvideo just sinu jaoks.
Futuristi kasutajakogemuse disainer ja ekspert Andres Kostiv avab videos järgmisi olulisi teemasid:
-
Mis on kasutajakogemuse ehk UX testimine?
-
UX testimise põhitõed ja nende tähtsus
-
Miks on vajalik uusi tooteid ja teenuseid testida?
-
Mis riskid kaasnevad testimata jätmisega?
-
Miks on vaja jätkata UX testimist ka end juba tõestanud toodete või teenuste puhul?
-
Elulised näited ja õppetunnid digitoodete loomisel
-
Kuidas alustada UX testimisega oma ettevõttes?
Olgu sul end juba tõestanud toode või päris uus toote või teenuse idee, vaata ja saa praktilisi näpunäiteid, kuidas kasutajakogemust oma ettevõtte eduks veelgi paremini ära kasutada.
Ning kui sul tekkis huvi, kuidas luua digitooteid ja teenuseid, mis tõeliselt vastavad sinu kasutajate vajadustele, siis loe ka Andrese blogi, kus ta arutleb teemal, Miks on UX disain ärikasvuks hädavajalik?
Rohkem infot UX disaini ja selle mõju kohta oma ärile, leiad ka meie kodulehelt siit.