top of page
  • Andres Kostiv

Kuidas pakkuda kõige personaalsemat serveriteenust ehk Zone.ee lugu



Veebiserveriteenus võib tunduda lihtne esmatarbekaup, ent Zone.ee tiimi ambitsiooniks on ka sellises tehnilises valdkonnas pakkuda teenust inimeselt inimesele. See tähendab, et kõigi nende väärtuspakkumiste selgrooks peab olema personaalne kliendikogemus.

Kuidas kasvada kiirelt, kliendikogemuses järeleandmisi tegemata

Futuristi tiim tuli 2021. aastal Zone.ee-le appi, et disainida parem ja mugavam iseteenindus. Ettevõtte eesmärk oli kasvada, aga nimelt nõnda, et personaalne kliendikogemus ei saaks kannatada. Defineerisime enda jaoks selle keerulise eesmärgi nõnda: kuidas automatiseerida teenus nii, et klient tunneks end alati toetatult ja hoitult.


Üheksa kuud lühikesi sprinte

Futuristi ja Zone koostöö oli pikaajaline projekt. Erinevalt meie tavalisest intensiivsest “nädalaga-tulemusteni” formaadist viisime Zone tiimiga üheksa kuud läbi iganädalasi paaritunniseid lühisprinte.


Esialgu tegelesime visiooni ja strateegiaga: milline on ettevõtte strateegiline vaade paari aasta perspektiivis ning mida soovitakse iseteeninduse uuendustega saavutada. Seejärel koostasime konkreetse tegevuskava, milliste etappide ja verstapostidega nende unistuste poole liikuma hakata.


Koosloomes sünnib praktiline lahendus

Uue iseteeninduse fookuseks sai teenuste hea leitavus ning juurdemüügi protsessid. Iganädalaste koostöösessioonide käigus disainiti uusi suure mõjuga võimalusi kliendi toetamiseks ja juhendamiseks.


Sessioonide vahepeal vormistas Futuristi tiim UI/UX disaini lahendused toimivaks prototüübiks. Kord kuus jälgisime kogu töögrupiga kasutajateste, et näha kuidas päris inimesed uues iseteeninduses käituvad. Seejärel viisime testidest õpitu uuele disainiringile.


Kaks korda rohkem lisateenuseid

2022 aastal oli Zone.ee käive poolteist miljonit eurot suurem kui projekti alguses. Lisateenuste juurdemüügi maht oli selleks ajaks kasvanud kaks korda.


コメント


bottom of page