Miks korraldada strateegiapäev?
Ühine visioon ja eesmärgid: strateegiapäev aitab panna paika tiimi pikaajalise vaate ja eesmärgid ja prioriseerida fookusvaldkonnad, nii tiimide või valdkondade tasandil.
Tiimi võimestamine ja koostöö: koosloome metoodika kaasab kõik tiimist strateegia loomise protsessi, suurendades seeläbi pühendumust ja motivatsiooni tegevuste elluviimisel.
Innovatiivne probleemilahendus: strateegiapäev kasutab ära tiimi ühist tarkust ja mitmekesiseid vaatenurki, et leida paremaid ja nutikamaid lahendusi väljakutsetele.
Strateegia ülevaatamine ja elluviimine: strateegiapäev loob selge raamistiku tulemuste hindamiseks, suuna kohendamiseks ning plaani loomiseks, mis viib ka päriselt tegudeni.
Kliendid räägivad
Mobire, TREV-2, TELE2, SMIT, Kaitseressursside amet, Tartu linn, Toosikannu puhkekeskus, Reio Vilipuu Taastusravikliinik ja teised on usaldanud Strateegiapäeva läbiviimise Futuristile.

Andrus Valma
Mobire tegevjuht
Futuristi lähenemine strateegiapäeva korraldamisele oli väga süsteemne. Töötajad viidi enne üritust teemadega kurssi ja starteegiapäeva jooksul kaasati igaüks personaalselt. Hiljem saime kirjaliku kokkuvõtte ja ettepanekud edasiliikumiseks arutatud teemade kaupa. Järeltegevustena on mitmed strateegiapäeval saadud ideed juba töös.

Virge Suursoo
TREV-2 Grupp personalijuht
Strateegiapäev oli algusest lõpuni hästi üles ehitatud. Ettevalmistus oli põhjalik ja lähenemine kogu protsessile selge ja konstruktiivne. Professionaalne ja samas hästi vahetu viis lõi aruteludeks avatud ja turvalise õhkkonna, kus kõigil oli võimalus oma ideid jagada. Meeldis, et arutelud olid selgelt juhitud ja mõtted visuaalselt struktureeritud. See aitas meil luua tugeva platvormi, millelt oma mõtetega edasi minna.

Sandra Õnne
Tartu Linn, Digiarengu juht
Strateegiapäev andis meile teadmise, et näeme kolleegidega sarnaseid väljakutseid ja võimalusi meie töö efektiivsemaks muutmisel. Samuti aitas see kaasa koostöö parandamisele, sest tekkis parem arusaamine üksteise rollidest, ülesannetest ja väljakutsetest ning seda tänu valitud meetodile ehk kõigil oli kaasarääkimise võimalus. Strateegiapäeval osalemine ja selle tulemused aitasid meil planeerida järgmiseid tegevusi oma suuremate eesmärkide saavutamiseks.

Piret Sepp
Toosikannu puhkekeskuse tegevjuht
Strateegiapäev andis meie juhttiimile ettevõtte strateegia muudatusest ühise mõtlemise ja arusaamise ning suuna kõikidele valdkondade juhtidele. Juhina toetas see kõikide edasiste vajalike muudatuste elluviimist kogu tiimiga. Kogu tiimi jaoks oli see kindlasti ka ühise visiooni ja inspiratsiooni päev, kus nad nägid, millist muutust nad saavad aitata ellu viia.
Kuidas strateegiapäev toimib?
Konkreetse strateegiapäeva disainime vastavalt sinu tiimi või organisatsiooni vajadustele. See võib olla ühe või mitmepäevane või jaotatud erinevatele päevadele.
1 SAMM
Eelanalüüs
Tutvume hetkeolukorraga ja kaardistame väljakutse. Toimuvad ettevalmistavad kohtumised tiimiga ja disainime lõpliku töötoa formaadi.
2 SAMM
Strateegiapäev
Viime läbi strateegiatöötoa, kus juhitud koosloomes jõutakse tiimiga selgelt kokkulepitud eesmärgini.
3 SAMM
Järelanalüüs ja kokkuvõte
Teeme järelanalüüsi ja kokkuvõtte töötoa tulemustest ning jagame soovitusi järeltegevusteks.
Millal korraldada strateegiapäev?
Strateegiapäev on juhtide ja tiimide jaoks väärtuslik juhtimistööriist. See on hetk, mil saab tiimiga astuda kõrvale operatiivtööst, vaadata koos suurt pilti, seada fookust või mõtestada, kuidas tiimil tegelikult läheb.
Strateegiapäevast on kasu siis, kui:
-
tiimis on toimunud või toimumas muutused või ees uued suunad,
-
tiimil on vaja ühtset arusaama eesmärkidest ja prioriteetidest,
-
fookus kipub hajuma, vaja on luua selgust ning paremini joonduda,
-
organisatsioon on kiirelt kasvanud või restruktureerunud,
-
konkreetne valdkond (nt toode, turundus, personal) vajab oma strateegiat,
-
soov hinnata senist tegeveust ja leppida kokku järgmised sammud.
Oluline pole ainult millal strateegiapäev toimub, vaid kuidas seda teha – kaasavalt, selge eesmärgiga ja nii, et tulemustel oleks päriselt mõju. Loe ka lähemalt siin, kuidas oma strateegiapäeva mõju suurendada?
Strateegiapäeva fasilitaatorid
Sõltuvalt strateegiatöötoa formaadist ja osalejate arvust kaasame ühe või mitu professionaalset fasilitaatorit. Meie fasilitaatorid on sertifitseeritud töötubade läbiviijad, kes omavad rikkalikku kogemust erinevat tüüpi koosloome juhtimisel.

Andres Kostiv
Digiteenuste strateeg
Andres on läbinud Harvardis strateegia loomise ja elluviimise täiendkoolituse ning on koolitaja, kelle fookuses on tootearenduse töötoad ja strateegialoome.
Andres on viinud läbi üle 150 erineva töötoa ja Google disainisprindi, avaliku- ja sisekoolituse.
Enne Futuristi loomist 2018. aastal tegutses Andres UX disainerina Tietos ja Omnivas ning Balti toote- ja müügijuhina Toyotas ning viinud läbi strateegiapäevi TELE2'le, Mobire'le, Tartu linnale ja teistele.

Tiina Hiller
Fasilitaator ja projektijuht
Tiina on kogenud sertifitseeritud fasiliteerija, kelle fookuses on tiimi, strateegia ja innovatsiooni töötoad. Tal on mitmekülgne kogemus turunduse, kommunikatsiooni ja personalijuhtimise valdkonnas, mis võimaldab tal ühendada erinevad perspektiivid ja aidata tiimidel saavutada oma eesmärke. Enne Futuristiga liitumist töötas Tiina nii idusektoris kui ka panganduses.
Inspiratsiooni tiimi tarkuse rakendamiseks ja eesmärkideni jõudmiseks
Meid usaldavad








